A kezdetek

2011.07.07. 14:00

-Fel kell újítani a fürdőszobát. Gyűlölöm ezt a csempét!

-Aha. Jó.

-Persze, neked mindig minden csak, aha, jó. Elegem van abból, hogy mindent rám hagysz!

-OK. Akkor ne újítsuk fel a fürdőszobát, hanem menjünk el New Yorkba.

-Micsoda????? New Yorkba?

-Igen, oda. Jobb, mint két hétig porban mászkálni, és vitatkozni a mesterekkel.

-Hmm. Igazad lehet.

 

Nagyjából így kezdődött. A feleségem továbbra is gyűlöli a fürdőszobát, de inkább lakást cserélünk, így olcsóbban megússzuk:) És persze szeptemberben eltöltünk 10 napot New York Cityben.

Rólunk annyit kell tudni, hogy 30-as éveinket tapossuk, van egy egy éves kislányunk. Így hárman vágunk neki a nagy útnak.

Sok blogot olvastam, sok infót beszereztem a várossal és az utazással kapcsolatban, és ezeket fogom időről-időre megosztani veletek, drága olvasók. Aztán persze lehet, hogy ez a blog is kimúlik, pont akkor, amikor már kintről tolnám a friss élményeket. Sok NYC blog fejeződött be pont a finisben. A Nagy Alma annyi élményt, lehetőséget, érdekességet kínál, hogy nehéz közben még blogolni is. Mindegy. Én most azt ígérem, hogy kintről is osztom majd az észt. Aztán majd lesz valami. De addig van még két és fél hónap, így itthonról minden szükséges információt megosztok veletek. Hátha ti lesztek a következő NYC blog írói :)

Üdv: artúr

Szerző: art

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://nyctrip.blog.hu/api/trackback/id/tr533047261

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Terencee007 2011.07.09. 21:52:06

Hajrá, hajrá sok sok post-ot! :)

mokuslanyka 2011.08.05. 11:52:53

Elolvastalak és gondoltam, itt a legaktuálisabb, hogy írok :))

Kíváncsi lennék, hogy hogyan készültök. Mondjuk én kiköltöztem Londonba, de egy csomó fontos dolgot otthon hagytam és hoztam egy csomó olyasmit, ami feleslegesnek bizonyult. Amikor kirándulni megy az ember a világ másik végére, akkor hogyan csomagoltok??

Ja és jó amit írsz, csak kevés :))

art · http://www.nyctrip.blog.hu 2011.08.05. 16:20:31

@mokuslanyka: A csomagolás még nem aktuális, de ha az lesz, akkor megírom. Egyelőre azt tervezzük, hogy keveset viszünk, és ott vásárolunk pár dolgot.
süti beállítások módosítása